dag 5 Andorra - Barcelona (Spanje)

12 juli 2013 - Viladecans, Spanje

Dag 5 Andorra - Barcelona (Spanje)

Hallo allemaal! We zijn gefinished! Ondanks alle probleempjes van de week hebben we het gehaald.

We zitten nu in ons hotel in Viladecans (bij Barcelona) en we rijden zo direct naar de finish-lokatie. Daar moeten we ons voor 20:00u gemeld hebben.

Vandaag hadden we een kortere route dan de andere dagen. Op tijd ons bed uit omdat we nog 20 km mosten terugrijden naar het beginpunt. Moet zeggen dat zo een hotelbed wel heeeeerlijk slaapt na een paar nachten op een luchbed.

Simon en Marleen gingen uiteindelijk ons opdrachten formulier ophalen bij de start. Want wij moesten nog even aan het sleutelen. We zijn met zijn 2-en ruim een half uurtje bezig geweest maar toen waren we er klaar voor.

Maurice heeft heeft het eerste stuk door de bergen gereden zodat ik mijn verhaaltje van gisteren even online kon zetten. Later hebben we gewisseld en heb ik nog een stuk gereden.

Onderweg eigenlijk geen hele spannende dingen gebeurd vandaag, waardoor er minder te vertellen is maar wat voor ons zeker niet vervelend was voor een keer.

De route was schitterend en zoals gezegd behoorlijk korter dan de andere dagen. Hierdoor waren wij om ca 16:15u bij ons hotel. Bij de finish is kamperen namelijk niet mogelijk ivm vergunningen. Ook zijn er wat andere regels waar we ons eerder in de week niet aan hoefden te houden.

Met name met betrekking tot muziek en sirenes etc. De guardia Civil schijnt hierop toe te zien, dus we moeten ons rustig houden.

Vanavond gooi ik nog wat foto’s online van de route van vandaag en dan zit de rit er weer op! We hebben enorm genoten en zeker ook weer genoeg meegemaakt deze week. Dus het was weer onvergetelijk! Op naar volgend jaar!

Groeten!