27-1 op weg naar Hardenberg

27 januari 2013 - Hardenberg, Nederland

Hallo Allemaal,

Alvast even een korte update, hoewel de echte pret morgen pas begint.

Vanmiddag was Maurice al bijtijds bij mij, en de spullen lagen klaar. Dus even inladen en op weg. Eerst even aftanken, en omdat het toch dooide maar gelijk even de bolide gewassen.

Toen op weg, voorspoedige reis. Wij naar Hoogeveen….want dat was zoals altijd ons starthotel…toch? Niets dus… oops. We hadden ditmaal een hotel in Hardenberg zelf geboekt. Foutje.. Bedankt! Dus al gelijk 60 km omgereden.. Maar dat mocht de pret niet drukken.

We hebben hier een prima hotel, met een heerlijk pannenkoekrestaurant! Die maar gelijk even uitgeprobeerd. We kregen hem beide niet op!

Daarna naar het centrum, naar Cafe “the-old-inn” waar de carbagerunners standaard samenkomen.

De eigenaar en eigenaresse konden ons nog van de zomer-editie. Dus even handjes schudden en gelijk een sappie bestellen. Al snel kwam het op de jas Maurice die afgelopen zomer was blijven liggen. En ja hoor! Deze lag er nog steeds. Morgen komt de eigenaar naar de start en krijgt hij hem terug. Dat is toch mooi!

Gelijk even handjes schudden met de bende uit Medemblik met wie ik afgelopen winter ook ben opgetrokken. We hebben alweer dubbel gelegen van het lachen.

De heren hadden een tondeuse en diverse mannen met bijvoorbeeld krullend haar zijn nu kaal. Sommige zeker niet vrijwillig! Maar na een hap uit hun haar konden ze niet anders.

Omdat we morgen vroeg op moeten toch maar beetje bijtijds terug naar het hotel.

Morgen om 8u de start! Tot morgen!

1. Simon:
    27 januari 2013
    Inderdaad een gezellige kroeg. Veel plezier. We blijven jullie volgen.
  2. Marleen:
    27 januari 2013
    mooi verhaal jongen. Welterusten voor strakkies xxxjes
  3. Sylvia Stam de Jonge:
    28 januari 2013
    Hoi Marco,
    Een hele goede reis toegewenst. En Je vader houdt mij wel op de hoogte, want hij is zo trots als een ouwe aap op je. hihi.
    Doe in elk geval voorzichtig en geniet van de mooie natuur.
    Groetjes Sylvia (collega van je Pa)