introductie

27 januari 2013 - Spijkenisse, Nederland

Hallo allemaal,

welkom op onze reisblog. Hierop wil ik net als de vorige keren gaan bijhouden wat we in de aankomende carbagerun allemaal meemaken.

Paar leuke plaatjes erbij en jullie hebben een aardig idee wat we allemaal uitspoken in de sneeuw :)

De auto is er inmiddels helemaal klaar voor!

vandaag hebben we een laatste hand gelegd aan het bestickeren van onze bolide. (zie fotoos, helaas but-telefoon-kwaliteit) betere fotoos volgen zsm.

Het slachtoffer is een Opel Vectra station 2.5 v6 CDX van 1997, met 298.000 km op de klok bij aanschaf (met NAP!!) en nieuwe winterbanden!

voordat we aan de run beginnen staat hij inmiddels op ruim 302.000 km!

technisch hebben we de auto een grote beurt gegeven, en de distributie-riem vervangen. Een verse APK erop en gaan met die banaan!

Om het allemaal beter eruit te laten zien, maar vooral om gewoon beter te zitten, hebben we het zwarte stoffen interieur vervangen door een creme interieur. Andere koplampen erin en een xenon set! we zijn geweldig gesponsert met 2 grote Hella Xeonon Verstralers. Wat een bak licht geven die! Mauski had nog een mooie zwaaibalk die hebben we ook gemonteerd, en we hebben ons helemaal uitgeleefd met een grote rol "sticker-bomb"

en tadaa.. de runner is geboren!

morgen (zondag) gaat het avontuur beginnen. We rijden einde van de middag naar Hardenberg, om daar alvast gezellig samen te komen met andere Runners het hele land. Maandagmorgen om 7u gaan we starten in Hardenberg.

Via Ulm, maandag (Duitsland) gaan we naar Sankt Anton am Arlberg, dinsdag (Oostenrijk). Woensdag komen we uit in Zell am See (Oostenrijk), donderdag in Ljublana (Slovenie) en vrijdag in Kirchberg (Oostenrijk)

dat moet een topweek worden! we hebben er heel veel zin in!

tot morgen, bij de volgende update!